Fashionjoint

Rally SM

Hej nu är jag mitt ute i ingenstans och tittar på Rally! Tänkte vara så snäll att blogga lite för er. :) Jag och Sandra hjälper pappa att jobba här och så tittar vi på rallyt för skojskull! Hur har eran dag varit?

Här är en bilder ifrån Rallyt här i Uppsala. Det värsta är att det inte finns toalett så vi har fått gå ut i skogen.. heheh. Nej då men vi lånade en toalett sen i en stuga här sen.

När vi kommer hem blir det att beställa mat och mysa.

 


Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.