Fashionjoint

neon

Vad tycker ni om neontrenden? Jag tycker det är jätte häftigt.

Posted in: Mode





Skrivet av: Bambi

Heej! Jag såg NU att jag vunnit armbandet för någon vecka sedan! Jag hoppas att vinsten fortfarande är tillgänglig!! Blev superglad men hoppas jag inte är för sent ute bara! Har haft dödsfall i familjen så är inte så aktiv alls just nu på bloggen... "/ om du undrar varför jag inte hört av mig. Men TUSEN TACK för vinsten blev superglad! :)



Min address:

Jenny Eriksson

Remmenedal Gärdeskanten

52491 Herrljunga



(Var vänlig visa inte denna kommentaren för andra eftersom min address står här. Hittade ingen mail till dig.)



Hoppas allt är väl med dig! Kramar Bambi

2012-01-26 - 21:14:29
Hemsida: http://nattstad.se/bambi
Skrivet av: ♫♪ Sandra T

vart är klänningarna från? :)

2012-01-26 - 21:30:04
Hemsida: http://sandramusic.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.