Fashionjoint

Morfar


På bilden ser ni världens bästa morfar. Bilden togs någon dag innan du blev sämre, 25/12 2011. Du fick värmekudden av oss i julklapp och du tyckte den var så skön & varm!

Vila i frid morfar. Du är världs bäst! Du var alltid så glad och skulle alltid dra mig i kinden och fråga om jag hade ätit några äpplen idag, jag ler alltid när jag tänker på dig & det kommer vi alla fortsätta göra. Du finns i våra hjärtan nu och vi vet att du kommer hälsa på oss och att du vakar över oss. Vi kommer sakna dig sittandes i din fotölj och dina tokiga skämt. Men vi vet att du har det bra nu. Vi älskar dig nu & föralltid.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Alexandra

Aww lilla morfis =,( Han har det nog bra, o kollar ner på oss o kollar om vi äter några äpplen =)

2012-01-31 - 16:50:27
Hemsida: http://lykkelig.bloggplatsen.se
Skrivet av: Anonym

Hej Var gärna med i dagensblogg!

2012-01-31 - 18:03:06
Hemsida: http://jenniifersjo.blogg.se/
Skrivet av: ANGELCHANELLE

Vila I Frid.



Vet hur det är att förlora någon som står en nära ..

2012-01-31 - 23:25:47
Hemsida: http://angelchanelle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Beklagar.

Kramar.

2012-02-02 - 10:31:34


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.