Fashionjoint

Mobil/Kamera väska

Fan vad söt, en liten färgglad väska. Jag tänkte köpa den, men känns lite onödigt när jag ist kan spara pengarna till något annat. Jag köpte ju en ny plånbok förra veckan.. :) Kan ju köpa den nästa månad isf om jag fortfarande vill ha den lika mycket, det kliar lite i fingrarna haha!

Men om ni är intresserade av att köpa den så hittar ni den på Fashionpads.com.


Rea - 98 kronor

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.