Fashionjoint

HENNES & MAURITZ SS 2012

Om det är någon trend i vår som jag kommer försöka köra lite extra på så är det nog det vita. (Har jag ens många vita plagg.. hehe?) Vitt på vitt. Kritvitt och äggvitt. (Om jag hittar vitt i min garderob såklart..) Känns som en fin kontrast till vinterns svarta. Bort med det mörka och in med ljuset! Extra fäst är jag vid H&M's SS Collection 2012. Får mig att skrika efter vår. Underbart.





Posted in: Mode





Skrivet av: julia ♥

Allt bra?

2012-01-14 - 18:08:52
Hemsida: http://juliayes.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.