Fashionjoint

Haircuff HM

Alltså dessa börjar verkligen bli jätte populära! Och dem är så snygga, så jag förstår varför! Fan att jag aldrig har uppsatt hår. Haha lite komiskt att jag har det just när jag skriver det här. Men jag tycker inte jag passar i det så bra. Men tror fan jag ska dra ner på stan och köpa mig en. Lixom 40 kronor.. Och på sommaren har jag ju uppsatt ändå "ganska ofta" haha.



Läste på en tjej blogg att dessa är puts veck i hela Stockholm, slut överallt! Så om ni efterlyser en så säg till, i Enköping fanns de massa kvar sist jag var där. (Jag vet hur det känns när man letar&letar efter något som är slut:/)

Posted in: Vardag





Skrivet av: iidz. ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

skitsnyggt! :D ska in till stan imon, då ska jag köpa en, hoppas dom finns kvar här, men det tror jag nog, karlshamn är så litet (;

brukar typ aldrig ha uppsatt eftersom mitt hår är så "lent" så toffsen åker bara av, sen älskar jag nedsläppt, men denna måste jag banne mig köpa, skitsnyggt! ^^

2012-01-17 - 16:57:44
Hemsida: http://prinsesc.blogg.se/
Skrivet av: iidz. ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

sv; haha, ja hon är asskön! xD

nej tyvärr gjorde jag inte det :( kollade på h&m men det fanns ingen där.. så de kanske var slut eller så har dom inte fått in dom eftersom karlshamn är så litet och vårt h&m suger haha, vi är lix lite efter (;

2012-01-19 - 19:42:45
Hemsida: http://prinsesc.blogg.se/
Skrivet av: Felicia

Åh jag vill ha en!!!

2012-03-14 - 19:08:16


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.