Fashionjoint

Fejktävlingar på bloggar

SERIÖST! Fan vilka töntar det finns ute? Om man har en bloggtävling så 99% av alla gånger måste man länka sidan man samarbetar med! Varför skulle det annars kallas samarbete??

Tror folk att alla är så pass dumma så dom går på att tävlingarna är äkta? Så jävla barnsligt att folk har fejk tävlingar, vet inte hur många bloggar som har sånt här. Jag vet många iaf. MEn nu tänkte jag hänga ut EN av alla hundra.

Så innan ni tävlar på någons blogg: Länkar dom inte sidan som "samarbetar" med, så tävla inte, då är dom fejk, feeeeeeejk. Som tex den här tjejen arnesens.devote.se.

När hon lottar vinnarna, så lottar hon sina egna kommentarer i andra namn. I ett videoinlägg så berättar hon hur "Agnes" har vunnit ett par Jeffery Cambell skor (vilket så stort företag skulle ens samarbeta med en tjej som inte ens har över 300 läsare?)

Här är "Agnes" som har vunnit tävlingen. Och när man tittar på länken till "Agnes blogg" Så gär den såklart till hennes egen blogg, FU.

Så här ser det ut på flera av hennes tävlingar och hon är ju så smart att hon inte länkar företagen eftersom då kan man ju maila och fråga dom om det är sant.



I vissa tävlingar är hon så jävla dum att att hon inte ens har någon med tex namnet Marie bland kommentarerna.


Posted in: Vardag





Skrivet av: monia

Har sett flera småtjejer som lottat ut en iphone, men dom har inget företag som står bakom? Bara skriker fejk direkt :s

2012-01-28 - 21:46:35
Hemsida: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Skrivet av: jennifer

Hej !

allt bra med dig ?

2012-01-28 - 22:49:38
Hemsida: http://jenniifersjo.blogg.se/
Skrivet av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Hehhe tack :) Jo jag har gjort det ett tag och tycker faktiskt det bara är kul och inte skumt alls :)

Kramizar Evve!

2012-01-28 - 23:07:20
Hemsida: http://evvesliv.blogg.se/
Skrivet av: MISS TEENAGER SWEDEN!

svar: just nu jobbar jag bara som modell, och vissa jobb tjänar jag några tusenlappar på :)

men annars utbildar jag mig till frisör! kram

2012-01-28 - 23:30:08
Hemsida: http://missteenagersweden.blogg.se/
Skrivet av: frida Nyburg

ja det har jag, min pojkvän och jag har snart varit tillsammans i 3 år:)

men jag tycker man kan fira alla hjärtans dag med en kompis också. Någon som har en speciell plats i ens hjärta.



kram Frida

2012-01-29 - 06:32:04
Hemsida: http://fridanyburg.blogg.se/
Skrivet av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Herregud vad fake! Jag har också sett foflk som lottar ut iphones, men det står ingen länk till företaget.. :/♥

2012-01-29 - 10:50:25
Hemsida: http://solinjamil.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.