Fashionjoint

1/1 2012

Hej, jag hade tidsinställda inlägg för er igår, för jag ville önska er ett gott nytt år. Vad gjorde ni vid tolvslaget? Jag gav sandra en puss på munnen och önskade alla vänner ett gott nytt år! Jag kom hem vid klockan 6, och då la sig sandra och jag och sov i min säng direkt, och imorse till frukost blev det gröt (och godis&chips..)!


Pappas drink (mojito) som han gjorde till mig och Sand igår innan vi skulle vidare.

Posted in: Vardag





Skrivet av: •·•·SOCKERLOLLO·•·•

den där drinken ser goood ut! ;-)



Sv; har lagt till dig nu blev nr 75! ;-)

2012-01-02 - 15:59:40
Hemsida: http://sockerlollo.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.