Fashionjoint

Till salu

Har dessa shorts från Conscious Collection ute på Tradera. :) Står storlek 34 på dem. Men dem är stora, typ som M! Tror det är för att de kommer ifrån utlandet. Kommer att lägga upp ett till par, men skriv om ni är intressrade.



Klicka på bilden för att komma till auktionen.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Shelinda

De är så himla fina tycker jag! =)



Svar: Haha, ja det var verkligen tur xD Men brukar kika in här lite då och då =) Jäklar vilken bra rabatt, haha! 75 kr är iofs inte alls dyrt. Ska nog köpa en sådan när den jag har nu har tagit slut =D Okej, den genomskinliga ska komma ihåg det. Kan iofs lika gärna kolla upp den nu och lägga till bland bokmärken ^^



Kramar<3

2012-02-23 - 21:26:01
Hemsida: http://shelindas.blogg.se/
Skrivet av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Mysigt, hoppas du får en riktigt bra fredag nu. Äntligen helg ju :) Något planerat inför den kanske? :)

2012-02-24 - 01:11:54
Hemsida: http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE
Skrivet av: Felizia

Hej! Vilken storlek är det på det andra paret? Jag är mycket intresserad! Skulle det kunna gå att få till en deal utan att involvera Tradera? :)

2012-02-28 - 11:27:34
Hemsida: http://www.felizia.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.