Fashionjoint

rock that body

1. Gina Tricot  2. Jofama by Kenza  3. Nelly.com  4. Nelly.com  5. Gina Tricot  6. Skopunkten  7. Nelly.com

 

Jag längtar till våren, sommaren, men mest av allt längtar jag till värmen. Inte så konstigt när snöar så mycket ute. Men jag tröstar mig med att solen hälsade på oss idag, som ett litet tecken på att det blir både ljusare och varmare om någon månad.


Posted in: Mode





Skrivet av: ♫♪ Sandra T

snyggt!

2012-02-18 - 19:35:45
Hemsida: http://sandramusic.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.