Fashionjoint

Min dag i bilder

Blandade känslor denna Alla hjärtans dag! Jag hoppas Ni mina läsare har haft det bra! Dagen för mig har både vart fin och såklart sorglig. Morfars begravning var vacker och kunde inte blivit bättre! Det kändes jobbigt att säga hejdå, men du finns i mitt hjärta och jag tänker på dig varje dag.


Posted in: Vardag





Skrivet av: Jonathan

Han finns med dig vart du än går :)

2012-02-14 - 19:38:16
Skrivet av: Gunilla P

Oj vad mycket gulligt du fick! Fick du allt av mamma o pappa? För mig blev det ingenting. Vet inte var det är med karlar. Blev ju ledsnare än jag redan var. Kunde väl fått ett gulligt kort åtminstone ;´(

Men får vara glad iaf för dom fina tulpanerna som din mamma kom med ;)

Puss o kram mitt gulliga o snälla gudbarn ;P

Vi glömmer aldrig morfar <3 Må han få det lugnt o skönt nu och träffa sin mamma mfl.

2012-02-15 - 20:18:03
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.