Fashionjoint

Brun utan sol

Jag tänkte tipsa om två olika sorter brun utan sol, som jag förövrigt inte ens testat (har aldrig testat brun utan sol). Den första är XEN TAN och den andra Body Bling.



XEN-TAN ger en fin brun färg, och det finns olika för kropp & olika för ansiktet. Den luktar choklad/vanilj. Man blir brun inte orange, vilket är viktigt. Det krångliga med denna produkt är att det finns massa olika; vissa för längre resultat, vissa beroende på nyans osv. Kanske svårt att hitta just den du vill ha.

Body bling är en fuktighetskräm med lite färg & skimmer. Den har mera skimmer i sig än den andra och kanske därför passar lite bättre till fest. Denna har även blivit nominerad i Norge för Cosmopolitat Beauty Awards 2012.

Nu har ni fått lite information om båda & jag vet iaf vilken jag ska testa/vilken som ger bäst resultat genom bilder jag sett. Googla så får ni se vad ni tycker! :) Puss!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.