Fashionjoint

Tips: Givenchy ♥ HM?

 
Senaste designerkollektionen för H&M hänger fortfarande kvar i butikerna - när det nu ryktas om att Givenchy kan vara det märke som får uppdraget nästa år. Rykten gällande H&M´s designersamarbeten har ju visat sig vara sanna flera gånger om så helt omöjligt kanske det inte är. Nu håller jag både tummar och tår!
 
Vilket märke skulle ni vilja se att H&M samarbetade med?

Posted in: Tips





Skrivet av: Nathalie

Hur är de med dig? kram <3

Svar: Bra! Sj?:)
sanna hyvärinen

2012-12-06 - 16:07:46
Hemsida: http://ourvisionoflife.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.