Fashionjoint

Onepiece/Jumpsuit/Ziperall ♥

 
Help me ♥

Posted in: Mode





Skrivet av: Anonym

Den gråa med militärmönster där uppe var sjuuuuuukt snygg!!

Svar: JA den var en av de jag gillade mest, tror jag ska köpa. Men vet inte :D!!
sanna hyvärinen

2012-12-14 - 21:08:58
Skrivet av: Amanda

Jag gillar den andra ifrån vänster och så gillar jag den sista! :)

Svar: tycker också om den andra, undra om jag ska köpa den :D!
sanna hyvärinen

2012-12-16 - 10:04:56
Hemsida: http://Smiilewideeveryday.blogg.se
Skrivet av: tess

den gråååååå!

Svar: håååleeer meeed :D
sanna hyvärinen

2012-12-16 - 14:41:22
Skrivet av: tess

eller bruna:)

Svar: njaaa grå tkr jag om mer :D
sanna hyvärinen

2012-12-16 - 14:42:10
Skrivet av: Gunilla

Åh jag tycker den svarta med röda detaöjer är finast :) Kram

Svar: Med rastafärgerna menar du?:) AA den är fin!
sanna hyvärinen

2012-12-21 - 20:59:48
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.