Fashionjoint

Iphone 5 skal

bow iphone skull
Igår beställde jag skal till min iphone 5! Älskar den första jätte mycket och denna fanns i massa olika modeller osv, men vet inte om dem är limmade på skalet eller är igenom stuckna i silikonet, vill ju inte repa telefonen! :)
 
115:- och 40:- + frakt! Billigt och dösnygga!!
 
 

Posted in: Shopping





Skrivet av: ☆Nnad's Blogg☆

Ball blogg! Coolt iphoneskal med döskallarna ^^

Svar: Taack detsamma! :D Ja billig med! :D
sanna hyvärinen

2012-12-13 - 08:26:48
Hemsida: http://nattstad.se/nnad


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.