Fashionjoint

Shortsen jag beställde

Här är shortsen som jag beställde, sa ju att jag skulle lägga upp bild på dem när de kommit. Har inte fått de puderrosa shortsen från HM ännu, men det tar ju alltid tid att få saker därifrån haha.. :) Fick däremot ett mail att dem kommer inom 4 dagar. Har ni beställt något från HM på senaste tiden? Kanske ifrån Fashion Agains Aids?

Längtar tills värmen kommer så man kan använda alla dessa nya shorts!


Posted in: Shopping





Skrivet av: ~ L I N N ~

Veckans blogg vinnarna är nu dragna!

Kika in och se om det blev du, om inte finns en ny chans redan nu! ;-)

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-4.html#comment

2012-04-29 - 19:22:38
Hemsida: http://linnhahne.blogg.se/
Skrivet av: Michaela

Hej! Jag är precis påväg att beställa ett par sånna USA shorts,är det någon tull man betalar? Är dem små/stora/lagom i storlek? Mvh Mickaela :) uppskattar svar

2012-05-21 - 19:29:46


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.