Fashionjoint

Shorts i neon


Jag tycker dem är dööö snygga, skulle absolut kunna använda dessa! Skulle ni våga? Men isf de med lopard mönster. :) Men då måste man vara noga att man matchar dem bra så det inte blir 'för mycket'. Jag skulle haft till en svart top, som hon på bilden! Kostar 115 kronor.

Posted in: Mode





Skrivet av: Monia - mamma till Tuvalie

hade jag haft lår som dom passat i så absolut ;) Men nu har jag inte det, så jag avstår, haha :D

2012-04-21 - 19:20:16
Hemsida: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.