Fashionjoint

Nattbloggning

Hejsan, någon annan än jag som är vaken nu? Tänkte testa använda mobilen för att blogga ifrån sängen och det går väl sådär :) Tänkte även passa på att visa bild på mina nya skor. Super snygga tycker jag! Vad tycker ni? Kostade trehundra kronor på dinsko. Men finns en liknande billigare variant på HM såg jag idag, för er som är intresserade. Jag lägger upp bild på koftan jag köpte också. Kan inte göra bilden mindre i mobilen, haha. Natti :*

Posted in: Shopping





Skrivet av: Takai;

svar:

ååhh i KNOOOOOW! :D så jäääkla snygg, kan knappt vänta tills jag får den på posten. tydligen så stod det att jag skulle behöva vänta till 10e maj :(((

2012-04-07 - 09:31:32
Hemsida: http://takai.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.