Fashionjoint

HM Conscious Collection 2012

Precis som förra året så släpper HM en till conscious collection. Som alla vet så blev förra årets kollektion jätte känd & stor. Här är några plagg i från årets :) Super fina saker, jag precis köpt ett par shorts där ifrån idag. Kika in vid 7 så ska jag lägga upp bild på dem! Funderar på de somriga magtröjorna också.

Vad tycker ni?

Direktlänk!


Posted in: Mode





Skrivet av: Cindy

Älskar verkligen deras collection (a)



svar:

haha, nää jag lovar hade mer än gärna velat ha ben som dina :$

hehe, aa har klippt den själv och tack! ;D

2012-04-16 - 11:26:23
Hemsida: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.