Fashionjoint

Selena & Justin

Selena gjorde slut med Justin igår, dom var tillsammans i åtta månader och var verkligen jätte söta tillsammans. Hon gjorde slut för att en tjej hävdar att Justin är far till hennes barn. Justin säger att det inte är sant, men sanningen får man väll se på faderskaps testet som gjorts :)

Ikväll är det MTV EMA 2011! Så jävla taggad, i år gör det inget att det håller på så sent, för jag har sovmorgon. Undra om Selena och Justin kommer att komma bra överens då, Selena kommer i vilket fall vara grym som host. :)


Posted in:





Skrivet av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Hoppas att du har haft en bra helg. Jag har varit lite frånvarande då jag lades in på sjukhuset med minstingen... men nu är vi hemma och jag är tillbaka i bloggosfären ;)

2011-11-06 - 23:03:03
Hemsida: http://nilssonpettersson.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.