Fashionjoint

Nya skor

Idag så övningskörde jag, det gick bra! Men inte lika bra som första lektionen. Efter skolan så kom pappa hem och sa att vi skulle åka till skokanonen. Så tack mamma och pappa för skorna! :) Ni är världens bästa föräldrar. ♥ Trodde inte jag skulle passa i såna skor, att det skulle se klumpigt ut för att jag är smal och liten, men dessa var små! Som det ska vara ;)



tusenlappen

Posted in: Vardag





Skrivet av: Annika

sv ok

2011-11-10 - 10:17:55
Hemsida: http://bringblingtoeverything.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.