Fashionjoint

Ny trend - pälsväska?

Jag är bara van att se päls på tex vantar och jackor osv, men nu finns det pälsväskor! Eller ja, det har kommit mer och mer. Vissa tycker jag är jätte fula som de flesta med "vanlig päls." Men jag tycker om teddypälsen! Den är lite mera diskret och den ser mysig ut. Du hör ju själv - en mysig väska, hiss enligt mig! Exempel på kändisar som har pälsväskor är Ashley och Mary-kate.

Vad tycker du, hiss eller diss för pälsväskan?

Posted in: Tips





Skrivet av: A.L

svar' okej :D jag älskar det!!

2011-11-03 - 15:06:16
Hemsida: http://stockholmtomarbella.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.