Fashionjoint

Valborg

Hej, jag hade jätte kul igår, och kommer inte blogga så mycket idag, jag måste plugga, känner ångest eftersom jag har ett stort prov på tisdag i alt medicin. :) Berättar snabbt om gårdagen - Åkte till Uppsala tidigt sen hem till Enköping igen efter ett tag, var inte så bra väder där så var inte så kul som man trodde, men Sandra, jag och Renée (som jag hade frågat ville följa med!) satte oss på en mysig pub/pizzeria och åt gott mest hela dagen haha, meadnas dom andra gjorde något (?).

Sen till Enköping och fixa oss till Frida, och var där ett tag och hade trevligt och träffa lite nytt folk. Och sen åkte vi till några jätte snabbt, vet inte vilka. Sen åkte vi till gröngarn, men var bara typ 95or dår, så lånade toan sen åkte jag och Renée hemåt, haha träffa på lite problem, men det lämnar vi..

Bild i Uppsala

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.