Fashionjoint

Skön vecka?

Mina kommande skoldagar är så jävla sköna, idag hade jag nationellt prov i matte, det andra provet. Det gick sådär helt okej, hur gick det för er? Hade heller inte sista lektionen idag då jag är klar med allt, så himla lättad! :)

Denna vecka så har jag ett prov till och det är på Torsdag, och nästa vecka så går jag bara Tisdag, då har jag ett rest prov i alternativ medicin och cooperstest. På Måndagen den veckan ska jag och mamma till Uppsala och fixa sulor till mina skor och shoppa!!! :) Den 1 - 6 så är jag ledig och ska till Mora. Det ända som jag har kvar nu är två inlämnings uppgifter (och såklart det på Torsdag och Tisdag). Fan vad skönt!! Sommarlovet här kommer jag :)

Haha en rolig bild jag hittade på google!

Posted in: Vardag





Skrivet av: KAN DEE DRAWiNGS

svar: åh tack snälla rara fina du för dina otroligt vackra ord till mig! jag sitter här och ler och blir alldeles varm av din kommentar! jag försöker verkligen att ta åt av mig varje ord ang. mitt utseende. men det är såklart svårt när man tror något helt annat :) du har ett hjärta av guld! bamsekram från lilla mig!

2011-05-25 - 10:05:44
Hemsida: http://kandeedrawings.blogg.se/
Skrivet av: En blogg om Kevin

Hahahahaha! Fan va söt sommarhistoria :P

2011-05-25 - 17:56:08
Hemsida: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Skrivet av: viktoria

oooj förlåt, om du kollar på det där inlägget nu så finns din blogg med :))

2011-05-25 - 21:44:44
Hemsida: http://vikzan.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.