Fashionjoint

Shopping

Håller ni med? Jag tittar på internet, åker ner till affären, och det finns inte! Köp in fler då.. åh! Köpte två linnen och en bikini igår, linnerna var inte så viktiga.. Men vafan jag hittade ingenting, alla shorts är helt sajk storlekar också. Verkar som dom tror att man har fett smal höft och jätte breda ben? Och när jag väl hittar ett par shorts som passar så är dom trånga i midjan.


Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.