Fashionjoint

Glad

Jag är på så jävla bra humör!


Posted in: Vardag





Skrivet av: bella

jajemensan det har du rätt i. kanske bör göra det. men den personen har ju inte gått över gränsen ännu men om de blir värre kommentarer skulle jag kunna göra de. varför tror du den skriver från en skola eller ett bibliotek för? tiderna verkar inte stämma så suveränt med de, inte skola iaf. men tack för ditt stöd till mig! de betyder. kramisar

2011-05-27 - 12:11:35
Hemsida: http://isabellanyqvist.blogg.se/
Skrivet av: bella

a sant. jag känner inte någon där men vet vilka folk är som bor där, hm.. vem kan idioten vara ;d kan inte komma på nån men någon som e avis på mig iaf. hihi tack för hjälpen hörudu! puss

2011-05-27 - 16:06:55
Hemsida: http://isabellanyqvist.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.