Fashionjoint

Twisted fries

Twisted fries, är nya pomfritt som MAX har börjat sälja, dom är som sagt snurrade eller vad man kallar det. Har ni smakat dem? Själv så tycker jag dem ser jätte goda ut, kanske för jag är galen i pomfritt!! :)



EDIT: JAG SKREV FEL, det ska stå burger king såklart, tack till han/henne som kommenterade från strängnäs.

Posted in: Vardag





Skrivet av: vonskareng

ååå dreggel! jag måste testa dem xD

2011-06-16 - 13:32:19
Hemsida: http://vonskareng.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Burger King?

2011-06-17 - 15:45:54


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.