Fashionjoint

Tävling, brilliant smile! :D

Tävla om tandkrämen som du får vita tänder av! :) Det du ska göra är att

1. Gilla den här pinsamma historien jag skrivit. Tryck HÄR. Sedan tryck på Gilla.
2. Detta är inget måste, men om du vill ha större chans, så lägg till mig på bloglovin! :*
3. Kommentera i detta inlägg att du är med och tävlar.



Några av alla Brilliant Smile tandkrämer jag fick! Ifall det är många som tävlar så kanske jag lottar ut två vinnare.

Ha en bra dag sötnosar.


Posted in: Tävlingar & rabatt





Skrivet av: Naaaaaatlii

Jag är med !!!!!!!!!!!!!!! pussissokramisss

2011-06-12 - 22:08:47
Skrivet av: Amanda

Jag är gärna med :) Följer dig redan på Bloglovin' :D

2011-06-13 - 12:00:43
Hemsida: http://elinamandaahlen.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Jag är jättegärna med! ;) Har gillat ditt reseminne och lagt till dej på bloglovin! :)

2011-06-14 - 09:34:16
Hemsida: http://szaaras.blogg.se/
Skrivet av: TinaZ

Jag är gärna med. Har gillat och följer redan dig.

2011-06-14 - 14:57:17
Hemsida: http://bloggtvlingar.blogspot.com
Skrivet av: Molly

Haha vilken rolig papa, fy vad jag skrattade! Gillade innan jag besökte din blogg, märkligt va? Är gärna med :)

Kram

2011-06-14 - 21:20:26
Skrivet av: Anna l

Haha den var rolig, klart jag röstar på den:)

Följer redan din blogg.

2011-06-16 - 09:17:21


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.