Fashionjoint

Mobiler

Hjälp mig nu, jag är i desperat behov av en mobil och behöver eran hjälp :) Vilken ska jag köpa av dessa tre?


Posted in: Vardag





Skrivet av: Emma Hällstig

Hej! Såg att du undrade över Gratian, nej den har inte blixt. Och de där du frågade med knapparna, jag tror inte de går att du får 1-9 med 3 på varje. Men jag själv tycker de går fint att skriva med den med tanke på att när man trycker så vibrerar den lite svagt ( de kan du såklart stänga av om du inte gillar! ) och att den tar de ordet den tror du ska skriva, så om du skriver skälv, så ändrar den automatiskt till själv. Sen lär man sig alltid fort! Hoppas du ska fått den information du behövde, och jag röstar helt klart på gratian! Älskar den! ;)

2011-06-26 - 21:37:54
Hemsida: http://hallstigemma.blogg.se/
Skrivet av: REBECCA

sv: hih, söt du är. Tack <3

2011-06-26 - 21:50:49
Hemsida: http://magicstory.blogg.se/
Skrivet av: Sara

hej! Du kan ställa om tangenterna till olika varianter. en siffra på varje eller med 3 st på varje. finns dock ingen blixt på kameran, lite dåligt då man ej kan fota i mörker/skymning.

2011-06-27 - 14:49:21
Hemsida: http://www.litenlove.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

vet inget om hur mobilena är, men gratia såg snyggast ut ;)

2011-07-04 - 13:57:27


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.