Fashionjoint

Dollarstore

Hej, imorgon ska vi börja dra oss hem härifrån Mora, det har varit roligt att vara iväg med mamma och pappa :) Synd bara att dom inte hade flera klädbutiker. Men jag shoppade iaf underkläder och en söt tröja ifrån Cubus. Visar när jag kommer hem.

Imorgon ska vi åka förbi Dollarstore här i Mora, aldrig varit där förut, min moster tipsade om det. Såg även att Isabelle bloggat om det :D! Har ni varit där?


Posted in: Vardag





Skrivet av: amanda

Är där ganska ofta när jag är på mitt landställe, love it! Allt är så billigt :p

2011-06-07 - 18:26:25
Hemsida: http://fightfortoday.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.