Fashionjoint

Summer feelings

Jag längtar tills jobbet är slut, när JAG får sola och bli brun, och träffa Sandra och bara va, precis som förr. Jag vill åka och bada i bredsand med Nathalie som vi gjorde förra sommaren. Och jag vill sola med mamma i koffsan som förr sommaren.. ÅHH kan inte jobbet bara va slut nu? Känns som alla är ute och gör kul saker nu, förutom jag. Hoppas det inte blir sol så ni inte kan sola..

NÅGON annan där ute som känner lika? Och måste jobba nu när det äntligen är sol?


Posted in: Vardag





Skrivet av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt tjej:)<3

2011-07-07 - 09:31:25
Hemsida: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.