Fashionjoint

Sommar outfit

Fan vad varmt det blev nu, solen tittar fram här på vägen i husbilen påväg bort från Rättvik :) Vet inte vart vi ska, men jag hoppas solen följer med. Jag känner ångest för jag har verkligen inte haft så stor användning för mina sommarkläder den här sommaren.. jag har fan inte ens badat...

Det här skulle jag vilja bära nu om jag fick bestämma, och det skulle vara varmt resten av sommaren :) Vad säger ni? Håller ni med?


Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.