Fashionjoint

Saknar min hund

Förlåt för dålig uppdatering, mitt internet är helt fucked up :(

Dom senaste dagarna har jag varit med Renée och vi har haft jätte roligt! Imorgon ska jag få träffa min efterlängtade Sandra, och det ska bli jätte kul, har massa att prata om!

Saknar mamma och pappa och jeffery jätte mycket, här är min söta hund Jeffery, visst är han söt? Åh kan det inte bara vara Torsdag nu så jag sluat jobba.




Posted in: Vardag





Skrivet av: Tobbe

Jättesöt hund aassså ! <3



/ Tobbe

2011-07-11 - 23:55:52
Skrivet av: Jennie ♥

sv: jag är inte hemma förrän tisdag, sen ska jag förmodligen iväg igen... skicka den så gör jag den så fort jag kan eller så får du vänta...

kram

2011-07-13 - 11:46:32
Hemsida: http://jennsiii.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.