Fashionjoint

sol!

Idag så är jag hemma fär jag är sjuk, så har suttit mycket vid tvn och datan såklart, haha. Men jag har också vikt in lite kläder (känner mig duktig hah).

Måste bara säga att jag skrev på facebook att jag hade tjugo grader på balkongen, när det var eftermiddagssol. Precis på väggen där solen ligger på och där termometern ligger! Alltså vad är det mina facebook vänner inte fattar? Det var tjugo grader? Haha fråga mamma, hon som berätta det till mig först. ;) Skitsamma, är bara lättirriterad när folk inte tror på mig.

Iaf så ville jag tipsa om en ny ögonskugga som kommit ut Smokey eye effect. :) Har tittat på videor på youtube där dom använder den här och måste säga att det ser väldigt enkelt ut!


Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.