Fashionjoint

modegallerian ♥


Klicka på bilden för att komma till hemsidan, så du kan shoppa loss ;)

Jag kan sitta i flera timmar och titta på kläder från Modegallerian.se, älskar den sidan för dom samlar produkter från alla mina favorit butiker! Men här är mina absoluta favoriter, som ni ser så saknar jag sommaren! Ska iaf köpa jackan om den finns då :) Nu när det är rea hittar man mycket billigt - tex den näst sista klänningen kostar 49 kronor! Billigt!! Så den här hemsidan är ett tips från mig till er.

Vilka är era favoriter från hemsidan?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Modegallerian.se

Hej!



Kul att du bloggat om oss!

Ditt inlägg ligger nu uppe på vår sajt och du är med och tävlar om att bli "Månadens bloggare"!



/Modegallerian.se

2011-01-08 - 23:28:32
Hemsida: http://www.modegallerian.se
Skrivet av: Gunilla Pettersson

Hej, vad fina klänningar! Jag tycker den första klänningen var fin! Och den vita för 49 kr var söt oxå! Kram

2011-01-09 - 01:39:49
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se/
Skrivet av: Amanda

åh vad fina klänningar:)



sv: så lite så :)

2011-01-12 - 13:23:22
Hemsida: http://amandaspang.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.