Fashionjoint

lite om mig

Nu får ni veta lite mera om mig, för här är några saker ni kanske inte visste om mig:

- Jag tycker inte om när folk säger att jag är smal. Eftersom jag försökt gå upp i vikt.
- Jag älskar djur och har haft djur i hela mitt liv.
- Jag tycker inte om när folk gör XD, XP, "hehe" och :P på msn! Jag änvänder mig bara av :P när jag blir irriterad, inget annat. Och sen blir jag irriterad om man gör :S vid fel tillfälle.
- Jag har blivit erbjuden/förfrågad om modelljobb i Eskilstuna, men tackade nej.
- Jag vet inte om den här är så intressant haha - men jag har inte sett Avatar, dom 2-3 (?) senaste harry potter filmerna och massa andra stora filmer. Folk brukar bli galna när jag säger det.
- Jag har dålig syn på ena ögat och har blivit rekommenderad glasögon.
- Jag hade/har ofta mycket ögonmigrän och vanlig migrän. Men det börjar försvinna nu för jag har slutat knäcka nacken :)
- Jag kan inte öppna bananer.
- Jag HATAR när folk har/köper samma saker som mig. Haha jag är verkligen jätte känslig emot sånt, vill oftats ha saker som inte så många har.






Posted in: Vardag





Skrivet av: Emma

Jag vet hur det känns att bli kallad smal och man har velat så länge gå upp i vikt. j-o-b-b-i-g-t

2011-01-09 - 23:38:58
Hemsida: http://fallulah.blogg.se/
Skrivet av: Mia :)

Men mandariner kan du öppna :P

2011-01-12 - 19:16:25
Hemsida: http://skrattarhogt.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.