Fashionjoint

drömmar om döden betyder..

Inatt drömde jag bara om massa död. Först dog mamma, sen dog min kompis mamma, OCH sen så hade tydligen min kompis vart gravid omedvetet och det blev missfall. Jag vet inte om jag drömde om döden och så för att jag och mamma tittade på det okända och medium igår. Jag brukar drömma saker som handlar om något som hänt dagen innan. Men man brukar också säga att drömmar betyder olika saker. Så här stod det om döden:

"Om man drömmer om döden, även vår egen död behöver inte betyda något olycksbådande. Självklart kan det berätta om sorg, förtvivlan och saknad, men det kan också berätta att slutet på en episod i vårt liv är på väg. Det kan också visa att något nytt är på väg, vi kommer till en ny fas i vårt liv."

Det passar verkligen in på mig för idag ska våran gamla villa städas och imorgon ska vi ge nyckeln till dem nya som flyttar in. Jag har inte velat flytta till lägenhet, och det känns fortfarande ovant att inte bo i den stora villa med den stora tomten. Där jag har mina närmaste vänner någon minut ifrån.



Brukar ni drömma? Kan ni inte berätta om något ni drömt om :)?

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.