Fashionjoint

vilken plattång är bäst?

Min plattång har delat sig på mitten, haha! Jag tänkte köpa en ny, som jag vill inte ska vara allt för dyr och som skyddar håret bättre än min plattång för 149 kr gjorde, hahaha.. Har ni något tips? Hjälp.


Posted in: Vardag





Skrivet av: Alexandra

Den här har jag =) Den är bra! Kram kusin



http://www.philips.se/c/harvard/salonstraight-essential-180-degreec-keramisk-hp4661_00/prd/sv?retailStoreStatus=true&country=SE&catalogType=CONSUMER&language=sv&onlineStoreStatus=false&stores=true&proxybuster=BFEFB56FE922FB127BC3A2224D053FBB.app101-drp2

2011-02-03 - 00:23:21
Hemsida: http://fillejeune.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.