Fashionjoint

post från freebra

Imorse när jag gick runt och tråkade fick jag post från Freebra, dom hade slagit in den som ett paket i rosa papper! (a) Ni vet dom som gjort Bh:n utan band? As smart!

Haha och alltså den hade jätte cool kvalite, den var verkligen jätte mjuk. Man är ju ganska skeptisk och tror att den inte ska sitta så bra eftersom den bara sitter med 'klister', men den satt fast perfekt och lossna inte när man rörde på sig :) Åhh nu måste jag bara hitta ett bra tillfälle att använda den, helst till någon topp som går ner i ryggen! :D


Tack Freebra! Den är jätte smart och kommer att användas mycket i sommar. Vill ni också ha en gå in på deras hemsida!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.