Fashionjoint

Hejhej, hur har eran dag varit? Min har varit lite annorlunda, jag vaknade imorse av att en massa ambulanser och helikoptrar var utanför mitt hus och pappa och jag läste om att en tjej som var bara var 15 år hade blivit överkörd av en buss och fastna. Lite senare fick alla reda på vem hon var och att hon dött, hemskt, hon hade hela livet framför mig, all kärlek till hennes familj och vänner.

Var försiktiga när ni springer över gator, kram! ♥

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.