Fashionjoint

Tips - HM facebooksida

Jag gillade HMs facebooks sida igår, så nu ville jag tipsa er att också göra det, där får man reda på det senaste nyheterna. Kollektionen som jag bloggade om tidigare hittade jag under Your HM, där man lätt kan trycka sig vidare inom fashion. :) Och fixa appen till mobilen.


Förutom byxorna i tidigare inlägget så är denna skjal snygg! :) Sett många som har såna, passar till nästan allt!


Posted in: Tips





Skrivet av: Angel

Varför är jag så dålig och inte kan hitta denna på deras hemsida :P

Skulle vara jättesnällt om du kan länka till den i min blogg? :)

2011-12-17 - 14:41:11
Hemsida: http://dinn.blogg.se/
Skrivet av: Gunilla P

Ok då förstår jag. Ja du kan gärna skicka bilder el länk på dom ;) Kramiz ...moster

2011-12-17 - 19:17:13
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.