Fashionjoint

Jonah

"I'm not going anywhere because I'm stronger than that and I have a million reasons to be here." - Jonah Mowry

Har du redan sett den här? Titta på den en gång till, man blir verkligen tårögd. Det är sjuukt många som delat den på Facebook, det är därför jag hittat den.

Det är också sjukt många som har gjort ett videorespons, som tillexpempel den här killen som stöttar honom.

Det här är Jonah Mowry. Ärligt talat så förstår jag bara inte hur folk kan ha mage till att trycka ned andra, bara för att de själva mår dåligt.



MEN eftersom han gjorde den där för 4 månader sen, så undrade iaf jag hur han mår du? Nu mår han bra och det kan du se i denna video. :)

Här ser ni min facebook, hur många som delat den. Och det är inte alla.


Posted in: Vardag





Skrivet av: nathalie

sv: tack så mycket! :) jag ska testa nu! :)

2011-12-05 - 16:58:13
Hemsida: http://gawekarnabo.myshowroom.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.