Fashionjoint

Parfym på nätet

Vilken är din favorit parfym? Är ni sådär så ni har parfymer som lixom doftar er och som folk tycker påminner om dig när dom känner lukten? Jag har typ 15 parfymer, jag älskar verkligen alla! Men har mina favoriter, som jag använder mest så folk ska koppla mig med dessa dofter :)

Alla parfymer här nedan kommer ifrån ParfymButiken.nu!
Två tips till er tjejer! Escada och Britneys!



Jag har en kopia av Escadas parfym hemma, jag verkligen älskar den! Och sedan har jag två av Britneys fantasy! 787 och 580 kronor hos ParfymButiken.nu!


Posted in: Tips





Skrivet av: Alexandra

Jag har den escadan!! =) Alla säger att den passar mig jättebra, söt o fruktig o kvinnlig =) Luktar supergott ju!! KRAM kusin

2011-12-21 - 00:16:35
Hemsida: http://lykkelig.bloggplatsen.se
Skrivet av: lina gustafsson

jag har också runt 15 parfymer, men använder också bara ca 2 som jag använder mest så folk ska koppla mig :) kram

2011-12-21 - 13:03:52
Hemsida: http://linasstyle.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.