Fashionjoint

För huden - Tips

Här är massa bra produkter för huden.

Isadora eye makeup remover, Nivea clear-up strips, Gunry eye makeup remover pads, Dove summer glow body, Nivea peel off mask, Nivea pearly shine läppsyl, Dove summer glow face.

 

Jag har testat alla dessa, förutom Dove produkterna, som jag tänkte köpa i veckan. Men jag tog med dom för mina vänner har tipsat om den! :)


Posted in: Tips





Skrivet av: Mia :)

Haha! När jag läste på facebook (Du vet när en sådan där ruta som kommer upp varje gång du gör ett inlägg ;) då läste jag "Produkter för hunden- Isadora eye makeup" Haha, fick lite panik :P

2011-12-30 - 11:46:28
Hemsida: http://skrattarhogt.blogg.se/
Skrivet av: Emely Tuväng

Haha när jag läste överskriften på detta inlägg på bloglovin så läste jag förhuden!! Jag tänker nog för mycket på snusk tror jag, haha!



Hoppas allt är bra med dig annars.. Have a nice day! :)

2011-12-30 - 13:27:47
Hemsida: http://www.emssan.blogspot.com


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.