Fashionjoint

Baby i like you style

Hoffmaestro har gjort en SKITBRA låt, exklusivt för Musikhjälpen 2011.

Vem som helst har kunnat lägga till ett ljud på låten – en handklapp, sjunga kör eller spela instrument. Alla som bidragit är nu med på deras skivomslag.

Jag är med på skivomslaget! Yey, ganska coolt ändå, även om man är sådär flera tusen hahah.. Ska fan köpa skivan, inte bara för jag är med (haha!) utan för att den är så bra också. :) Tryck på bilden för att lyssna.




Om ni trycker på öppna omslaget (skivan), och trycker på pilen en gång så är jag längst upp!

Posted in: Musik







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.