Fashionjoint

Skola idag..

Jag och Renée har bestämt att vi ska göra sällis till skolan, fast hon bor i hummelsta. Hon kommer med bussen och hoppar av vid st ilian, där jag bor :) Hon kommer runt tjugo över 11 och vi börjar 12. Jag vaknade i bra tid idag så jag kan ta det lungt nu på morgonen. Här är det sämsta schemat i världen: MITT SCHEMA! Ingen sovmorgon, går till 4 varje dag, kul.



APU är praktik och jag ska praktisera på Jysk. Var där och hälsade på i veckan, jätte trevliga vekade dom!

Posted in: Vardag





Skrivet av: SAga

sv: Taack :)

(förlåt för SENT svar)

2011-08-17 - 11:08:42
Hemsida: http://yoogie.blogg.se/
Skrivet av: Elin

så ser typ mitt schema ut mee :(

2011-08-17 - 16:17:59


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.