Fashionjoint

Äntligen en video!

Ni ville ha fler videos :) Den här filmade jag när jag solade på balkongen, ser ni hur vackert väder det är? Filmade också när mamma och Jeffery lekte på gräset, vill ni se den hah? Och nej inga videobloggar, inte än iaf.. jag och filmkameran, haha är inte vänner.



Posted in: Videoklipp





Skrivet av: nicky

SV; okej vad bra :) tack detsamma :)

2011-04-25 - 18:53:53
Hemsida: http://nickybehshad.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.