Fashionjoint

vad kommer jag bli när jag blir stor

Fått mess av flera stycken nu som skickat in till 118 800, och frågat "Vad kommer jag bli när jag blir stor?". Och sett det på massa bloggar också.. så jag kunde inte låta bli!

Svar: " Först och främst så kommer du att bli större. (menar dom tjock elle? hah!) I övrigt kommer du att bli en ytterst fab inredningsarkitekt med förkärlek till art deco och minimalism. Du kommer att gifta dig med en konstnär från Williamburg i New York och ni kommer bosätta er längs Panamakanalen för att spendera era sista ljuvliga år med att skapa countrynoise. "

Haha okej hm tror inte att det stämmer alls! Men vem vet ;)

Posted in: Vardag





Skrivet av: Anonym

vilken fin blogg du har ! :D

2010-09-07 - 23:55:10
Hemsida: http://ooliivias.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.