Fashionjoint

Tårtbakning

Haha Renee och jag var inte bra på att baka tårta.. IDAG, bara idag. Har funderat om ja ens ska lägga ut bild på den haha, den ser vidrig ut. Men den var god, eller ja typ. Vi hade två tårtbottnar med sylt och marsan sås i, för tess tycker inte om grädde och renee ville heslt inte ha chokladpudding och så:) Men seeen haha vi skulle ha rosa smet ovanpå, men fanns inte så vi köpte blå. Den såg ut som en häxtårta. Så vi åkte till affären igen och köpte rosa marsipan överdrag. Men man såg fortfarande igenom haha den såg typ grön ut eller ngt! HÄR HAR NI DEN! tryck för större bild

Innan marsipanen


Efter marsipanen

Posted in: Vardag





Skrivet av: Johan

Tackar :) desamma får man väl säga ;)

2010-09-15 - 16:17:19
Hemsida: http://mansomkansattagranser.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.