Fashionjoint

nackdelen med att vara själv hemma!

Jag berättade ju att jag och min bror och min kompis Sandra bodde själva i helgen. Nackdelen med det är att man oftast äter skitmat och godis hela tiden . Haha känner ni igen er? Iallafall jag. Jag brukar göra det när jag är själv hemma. Men den här gången så tycker jag verkligen att vi var duktga på att laga 'normal' mat. I fredags gjorde vi tacopaj och i lördags blev det pasta carbonara. Och det vart jätte gott:) Jag är nog gansla bra på att laga mat iallafall.. Haha.

Med det säger jag godnatt!
PUSS

Posted in: Vardag





Skrivet av: Anna med A

godmorgon :)

2010-09-13 - 07:08:14
Hemsida: http://hejannw.blogg.se/
Skrivet av: Girly

japp trots att jag bott själv sedan jag var 20 så kan jag fortfarande inte laga mat

2010-09-13 - 17:02:22
Hemsida: http://girlysworld.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.